Træningsprogram – denne uges træning

I denne uge er det blevet til 4 ugers træning, og jeg er faktisk godt tilfreds. Derfor ville jeg dele mit træningsprogram med jer.

træningsprogram

Jeg varmer altid op med 15 min på løbebåndet, enten i løb, eller incline walk.

Mandag (ryg/bicep) :
Pull down 8 x 3
Hammer curl 8 x 3
T-bar row 8 x 3
Deadlift 8 x 3
Ez-bar curl 8 x 3
One arm row 8 x 4
Cable curl 10 x 3
Hyper extension 10 x 4

Tirsdag (bryst/tricep) :
Bænk press 8 x 4
Dumbell press 8 x 3
Flyers 8 x 3
Cable press 8 x 3
Skull chrushers 8 x 3

Lørdag (ben/skulder)
BB Military press 8 x 3
BB Upright row 8 x 3
Squat 8 x 3
Sumo squat 8 x 3
Lateral raises 8 x 3 SS1
Front raises 8 x 3 SS2
External rotation 8 x 3
Hip thruster 8 x 3

Søndag (ryg/biceps) :
Samme program som mandag.

Jeg køre i øjeblikket det der hedder et 3 splits program, hvor jeg har delt kroppen op i 3 dele, optimalt ville være at køre 3 dage, 1 dags pause, og så 3 dage igen, osv. Dette passer desværre ikke altid ind i min hverdag, og derfor tager jeg det som det nu engang kan lade sig gøre. Jeg håber at i kan finde inspiration til jeres næste træningsprogram. Jeg selv skifter program ca hver 6. uge, så kroppen ikke vender sig til programmet, og man derfor risikere at sidde fast, og ikke kunne rykke sig.

Hvordan træner i? Fullbody, 2-splits eller 3 splits?

Følg mig via Bloglovin, på Facebook og Instagram, så i ikke går glip af noget.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *