Træningsprogram for Oktober

Træningsprogram for oktober

Der går simpelthen for lang tid imellem at jeg får opdateret herinde, men nu tænkte jeg hvorfor ikke dele mit træningsprogram for oktober med jer? Jeg skifter træningsprogram ca. hver måned, og tænkte det kunne være en god måde for jer at få noget inspiration til jeres træning. Lad mig endelig høre, hvis i prøver det af.

I denne måned køre jeg et overkrops / underkrops program.

Overkrop:

One arm dumbbell row 4 x 12
Military press 4 x 12
dumbbel flyes 4 x 12
Seated pulley rows 4 x 12
Bent over lateral raises 4 x 12
Seated dips 4 x 12
Pulldowns 4 x 12
Facepulls 4 x 12

Underkrop:

Leg press 4 x 12
Hip Thruster 4 x 12
Hack Squat 4 x 12
Calf raises 4 x 12
Lying leg curls 4 x 12
Leg extension 4 x 12
Hip abduktion 4 x 12
Hip adduktion 4 x 12

Core: (træner jeg kun ca hver 3 gang)

Giantset 1*:
Leg raises 3 x 20
Russian twist 3 x 20
Crunches 3 x 20
Heel touches

Giantset 2:
Back extension 3 x 20
Side bend venstre 3 x 20
Side bend højre 3 x 20

*Giantset betyder at jeg køre alle øvelser i sættet inden jeg holder pause, i dette tilfælde køre jeg 20 leg raises, så 20 russian twist, direkte videre til 20 crunches og til sidst 20 heel touches. Først efter alle fire øvelser holder jeg 1,5 min pause, og så køre jeg igen.

Husk at følge mig via Follow, for altid at at være først til at se de nye indlæg, følg mig på Facebook, hvor jeg også deler alle mine indlæg og følg med på Instagram, så i ikke går glip af noget, og får en bid af min hverdag.

One thought to “Træningsprogram for Oktober”

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *