Øget intensitet

Om præcis 34 dage, sidder jeg på stranden i Egypten, iført en lækker bikini. Dette betyder også at de næste 34 dage står på øget intensitet på mad og træningsfronten, og jeg tænkte jeg ville dele min plan med dig. Og selvom jeg absolut ikke har noget problem med min krop som den er nu, er der ingen tvivl om at jeg ved jeg kan stå skarpere.

øget intensitet

 

Vægt træning forsætter med præcis samme fokus som nu, minimum 5 træningspas om ugen, husker at lytte til kroppen, og give den træningsfri når den har brug for det.

Cardio dyrker jeg normalt ikke særlig meget af, mest hvis jeg kan mærke musklerne har brug for en ekstra fridag, men kroppen stadig kan præstere. Og derfor er cardio også et perfekt sted at sætte ind med øget intensitet. Derfor vil jeg de næste små 5 uger køre 1 times morgen cardio.

Kosten spiller en rigtig vigtig rolle, men fordi jeg har sat fokus på mere cardio, vil jeg ikke skære mig selv i kalorier.* Men i stedet sætte fokus på at det er rigtig mad jeg for indenbords, og ikke crapy food, her snakker jeg om fastfood og hurtige snacks. Så de næste 5 uger står den altså på såkaldt “rigtig” mad.

Jeg glæder mig til at se hvor langt jeg kan nå, og skal selvfølgelig nok huske at opdatere jer inden jeg tager afsted til Egypten. Nu vil jeg se knæk cancer showet. Kan du have en fantastisk lørdag aften.

*Jeg tæller ikke kalorier, men eftersom jeg arbejder som kostvejler, har jeg en god forståelse for meget jeg kan tillade mig at spise.

Husk at følge mig via Follow, for altid at at være først til at se de nye indlæg, følg mig på Facebook, hvor jeg også deler alle mine indlæg og følg med på Instagram, så i ikke går glip af noget, og får en bid af min hverdag.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *